20 aprilie, 2010

Prostia la loc de cinste (în centrul capitalei)






















Aceste imagini sunt făcute între străzile Pușkin și Bănulescu Bodoni, mai jos de parcul Mitropoliei. Deci în buricul tîrgului. Oare ăsta să fie motivul pentru care ”boss-ul” localului și-a permis să dea sute de euro pe un panou pe care limba rusă e respectată iar limba română este hulită. Tare mă tem că proprietarul este interesat de profit cît mai mare și deloc de respectarea limbii române. Așa se face că ”n” persoane cu bani își deschid afaceri prin care interacționează direct cu societatea și de sine stătători și nesiliți de nimeni își dau în vileag nivelul culturii generale sau mai bine spus lispa acută de cultură și abundența inculturii. Cu toate astea, clătitele se coc, clienții le mănîncă, patronul își numără profitul iar limba română este ignorată, jignită, batjocorită. La fel de mult mă simt și eu ingorat, jignit și batjocorit. Și asta pentru simplul motiv că mă consider și sunt român, vorbesc pe bune limba română. Respectul pentru ceea ce sunt și ceea ce vorbesc mă face să mă revolt pentru că alții calcă în picioare onoarea multora dintre noi, limba română.

Niciun comentariu: