06 noiembrie, 2009

De rîsul nostru... continuare... (De ce...)

De ce să mă întreb de zece ori și o dată să scriu? De ce să întreb de persoane calificate în domeniu? De ce să pun la îndoială cînd nu sunt sigur de ceva? La ce bun atîta grijă și bătaie de cap, cînd sunt plin de indiferență, nepăsător la ce mă înconjoară, chior la ce scriu, surd la cum sună? Deranjează pe cineva? Nu. Păi vezi... De ce???
Sună mai rău - casa informație nu eliberează - decît - nu oferim informații ? Rămîne de văzut...








De ce să întreb de cineva priceput cum e corect să formulez o idee sau un mesaj, dacă pentru mine e deajuns că am banu` și restul nu ma interesează? Ar schimba asta ceva?
De ce să angajez o persoană specializată în domeniul limbii române pentru a asigura corectitudinea mesajelor publicitare, cel puțin din respect față de limbă și de oameni, dacă eu nu știu cei aia respect? Ha, de limbă, de oameni? Cu ce se mănîncă asta?
De ce să citesc cel puțin o dată ceea ce afișez în cîteva ore, dacă pot invoca răul de înnălțime pentru a mușamaliza lipsa de cunoștințe? Am afișat, am primit salariul, am de o sută de grame de ce o fi? Ajunge frate, de unde vreți interes pentru ce văd dar nu înțeleg, aud dar nu deslușesc, privesc dar par un bou la poartă nouă? Ia uite ce frumos arată. Cine vrea cumpăra ”vagonca”, cine nu, cumpără doar ”din plastic”, unde-i problema???

















De ce să aleg varianta ”asistenta superioară” dacă toate asistentele noastre sunt majore și cuvîntul majoră e mai scurt (economie de spațiu)? E mai fain așa, poate ne dau și nouă epoleți...de pus undeva.
De ce să ridic problema corectitudinii denumirii postului meu dacă nu mă duce capul? Abia de mă duce halatul...Păcat că secția noastră nu are trupă de majorete, acolo majoră.

De ce să mă întreb dacă e scris corect sau nu? Pe mine mă doare undeva, de aia sunt în fața acestei uși. Mai știi, poate au și asistente minore... Dar eu nu mă bag la minore, stați linistiți.













După cum vedeți, ziua de 3 noiembrie a fost destul de grea pentru mine. Atît de grea încît îmi părea că suportam durerea indiferenței tuturor. Oare ce e mai greu, să fii indiferent sau să suporți indiferența celor din jur???
PS Moldova e patria mea, o iubesc, p***-m-as pe ea...

Niciun comentariu: