27 iunie, 2010

Ghimpu (Misha) - pe cît de naționalist, pe atît de penibil.

O să încep prin a mă repeta.
Cu ce se deosebește Ghimpu (ca președinte) de Voronin (ca președinte)? Cel din urmă excela de prostie, primul excelează de penibilitate.

Să citim acest articol, http://www.europalibera.org/content/article/2083415.html.

Pentru o mai bună înțelegere să citim și http://unimedia.md/?mod=news&id=20592.

Deci încă de vineri Fusu și tot PL-ul (inclusiv Ghimpu) că sîmbătă este preconizată o întîlnire în cadrul AIE. Chestia cu ”Filat nu are dreptul să decidă...” face parte din strategia PL-ului ”Dați în PLDM cît puteți”. Este lesne clar că Fusu crede unei astfel de informații din presă, dacă sună la Unimedia pentru a lămuri (”cum poate ea mai bine”) situația. Logic ar fi că și Ghimpu știa ce știa Fusu și a luat drept adevărată informația.
Un alt moment constituie cuvintele ” Nu întotdeauna din noi patru toţi pot în aceeaşi oră, în aceeaşi zi. Ca şi cum a fost cu Urechean vineri. Altă dată a fost cu alţii. De data asta eu am spus că nu pot,...”. Nu l-au sunat dar a spus că nu poate. Curat murdar Ghimpule.

Deci. 1 - Chestia cu ”nu m-a sunat..., nu ma sunat.., ” nu ține.

Urmează cuvinte spuse de un președinte de parlament și președinte interimar. ” am şi o viaţă personală. Dacă la urma urmei, lasă să ştie lumea: e ziua soţiei mele mîine. Am şi eu probleme, am familie. Şi deaceea am spus că luni la ora opt dimineaţa.”
Poate vreți să ne uimiți spunînd că sunteți un simplu muritor. Ce-ar fi ca toată conducerea țării să-și bage picioarele în responsabilitatea funcțiilor și să invoce aceleași argumente? Poate, Ghimpule, ar fi mai bine să îți dai demisia din toate funcțiile publice, îți iei soția în spate și mergi relaxat la rezolvarea problemelor de famile, îți vezi de viața personală, îți feliciți soția cu ziua ei de naștere cum știi mai bine. Iar pe noi ne scutești de suferința ta de victimă. Să înțeleg că acum deții președinția la ”Sunt victimă, fie-vă milă de mine...”, preluată de la nepotul primărică?!!!

Citim și ” Europa Liberă: S-au auzit unele voci, care vă cer să anulaţi Decretul.

Mihai Ghimpu: „Înseamnă că nu înţeleg că, totuşi, o alianţă nu poate să existe numai ca să producem grâu şi porumb. O alianţă mai are şi datoria faţă de trecut, nu numai de viitor. Are o datorie morală faţă de istorie, multe lucruri aici. Aşa că aici îmi pare rău.”

2- de cînd Ghimpu = AIE? Un scenariu leit cu cel cu plecarea la Moscova. Pleacă armata, atunci eu nu plec.

Sunt nevoit să reiau o replică. GHIMPULE NU DISTRUGE AIE, NU DIVIZA MOLDOVA.

p.s. Rușine de un așa PL.

Niciun comentariu: