09 iunie, 2009

"BANCĂ sau BORCAN"




Sper ca toata lumea să facă legătura între titlul articolului şi imaginile de mai sus. Văzînd aceste mesaje de cîteva ori într-o perioadă relativ scurta, şi negăsind nici o schimbare, le-am imortalizat
şi iată-le...
Mă abţin special de la expunerea personală faţă de ce se vede în poze şi vă provoc pe voi cei care vizitaţi cest blog la o dezbatere. Totuşi, asta se petrece într-o bancă puternică şi cu capital străin. Mai pot spune că, sunt sigur că responsabilul străin de această bancă în RM nu cunoaşte româna, sau o cunoaşte superficial (scuzabil în oarecare măsură), altfel ar fi sesizat eroarea de exprimare din varianta română.
Astfel, se poate spune că, în mare parte, suntem mot-a-mot-işti în exprimare. Oare numai în exprimare...
Aştept reacţii de tot felul...
P.S. Oare e chiar aşa de greu să spui: Te grăbeşti...? Sau spunînd aşa, nu mai suntem "noi"...

2 comentarii:

Ivan Goncearuc spunea...

Eu fac o brosura despre gafele publice din Chisinau. Pot sa-ti arat cite ceva.

Vadim spunea...

Pt Ivan Gonceariuc...

Mi-ar place. Sa stii ca am si eu mai multe, nu prea am timp sa le postez operativ. Aproape zilnic descopar cite o aberatie...