29 mai, 2009

Suntem sau nu în secolul XXI ?!

Pentru început salut pe cei ce m-au citit şi mă vor citi.
Azi voi aborda un subiect delicat în care se află Moldova şi deci fiecare din noi. Suntem sau nu în secolul XXI? Dacă da, în ce condiţii, dacă nu, atunci unde suntem? Mai jos vă prezint cîteva poze în care se poate vedea un act eliberat în luna noiembrie a anului 2008. Este vorba de un act de decontare, eliberat de Spitalul de Proteze din Chişinău, unui pacient care a comandat încălţăminte specială.


Ca însoţitor al acelei persoane, am studiat un pic actul. Şi, ce credeţi? Am rămas stupefiat nu alta... Să zicem că putem accepta forţat faptul că e în rusă. Dar cînd am văzut că a fost tipărit în 1986, în 50000 de exemplare, şi mai este folosit şi azi, mi-am zis: De ce, de ce Doamne mă faci martor la aşa anomalii ale ipocriziei şi prostiei omeneşti?...
Oare care este motivul principal pentru care în zilele noastre se mai folosesc tipizate vechi de peste 20 de ani?
Oare cîţi ani trebuie să treacă ca oricare din noi să vrea şi să nu poată să dea peste o astfel de anomalie?
Oare vinoveţi sunt doar ei sau şi noi, că acceptăm să trăim în mizeria care e satisfacţia lor...?

Niciun comentariu: